Wszystko o Ursus c350
Wszystko o Ursus c350
Witam. Jestem nowy. Poszukuję wszelkich informacji na temat c350, tzn: ile powstało sztuk, w jakiej specyfikacji były produkowane, kolory, ceny aktualne oraz poszukuję posiadaczy tego modelu.
RE: Wszystko o Ursus c350
Z tego co wiem:
Ursus c-350 był eksporotwą wersją C-4011 posiadająca nowostylizowaną maskę charakterystyczną dla późniejszych modeli. Możliwe, że wcześniej istniało również oznaczenie C-345.
Kilka zdjęć biuletynów znalezione na AF
https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/l ... ght=253983
https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/l ... ght=253934
Jak tu wpadnie @Chrapek3011, to wszystko będziesz wiedział, a i mnie zgani przy okazji
Ursus c-350 był eksporotwą wersją C-4011 posiadająca nowostylizowaną maskę charakterystyczną dla późniejszych modeli. Możliwe, że wcześniej istniało również oznaczenie C-345.
Kilka zdjęć biuletynów znalezione na AF
https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/l ... ght=253983
https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/l ... ght=253934
Jak tu wpadnie @Chrapek3011, to wszystko będziesz wiedział, a i mnie zgani przy okazji
RE: Wszystko o Ursus c350
Tak, wiem, że c350 to eksportowa wersja c4011. Ale może ktoś posiada wiedzę, ile takich modeli powstało, jaka była ich konfiguracja?
- Ursus c-325
- Posty: 1688
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
RE: Wszystko o Ursus c350
Do informacji ile sztuk zbudowano będzie ciężko dotrzeć, bo Ursus eksport zawsze podaje w całości na dany okres.
Nie wiem natomiast co rozumiesz pod pojęciem "konfiguracja"?
Nie wiem natomiast co rozumiesz pod pojęciem "konfiguracja"?
RE: Wszystko o Ursus c350
chodzi o to, czy z kabiną, czy bez i jak były malowane.
- Rafallll360V1
- Posty: 308
- Rejestracja: 12 cze 2015, 10:16
- Lokalizacja: Rzeszów
RE: Wszystko o Ursus c350
Z paru zdjęć na internecie można wywnioskować że konstrukcyjnie było to C-4011 tylko z nową maską, z fabryki wyjeżdżały bez kabin były malowane na ciemno siwe korpusy oblachowanie na czerwono lub wiśniowo.Maska był trochę inna niż w c-355/c-360 z atrapą blaszaną .Kierownica była dwu ramienna biało-kremowa Bak paliwa i pulpit był nadal od c-4011 tak samo ukł hamulcowy na rozdzielaczu z jednym pedałem oraz inne elementy.C-350 nie posiadał ukł pneumatycznego (butla odolejacz przewody złącza itp) Obciążniki tylne były najprawdo podobnie na zamówienie mocowane na 6 śrub takie jak w c-4011 (z pierwszych lat produkcji) na niektórych zdjęciach ciągniki te nie posiadają obciążników tylnych lecz przednie na kołach 18-stkach były na wyposażeniu.Przednia oś była resorowana niektóry modele posiadały lub nie przednie błotniki.Oświetlenie takie same jak w c-4011 było.Myślę że po krótce opisałem co jak było.
- Ursus c-325
- Posty: 1688
- Rejestracja: 10 wrz 2006, 12:17
RE: Wszystko o Ursus c350
Zbiornik paliwa nie jest taki sam jak w C-4011, ponieważ inna jest maska. Zamykanie pokrywy na magnesy. Pneumatyka była w opcji, bo transport ciągnikowy był na zachodzie mało popularny.
RE: Wszystko o Ursus c350
Czemu nie ten sam co c-4011? pociągnięty do samego tyłu bez skosu, z otworem na kolumnę kierowniczą. Jest różnica w kształcie i otworach na śruby?
RE: Wszystko o Ursus c350
Zbiornik według mnie podchodzi pod 4011. Ciekawy patent był z tymi magnesami do pokrywy maski, ale na normalne zatrzaski też były. Ogólnie miękki przód nie zawsze występował, ale to raczej opcja w zamówieniu.
RE: Wszystko o Ursus c350
właśnie jest dużo rozbieżnych informacji na temat c350. Niby na zdjęciach promocyjnych i we folderach z tamtych czasów c350 jest z maską nieco inną, niż c360, ale jeśli poszukać w internecie, to z nie można znaleźć ani jednej maszyny z taką maską, wszystkie mają maski jak w c355, c360. I teraz niewiadomo, czy tak wychodziły? To samo tyczy się grila: na prospektach inny, w rzeczywistości inny, jakby z drewnianą poprzeczką.
RE: Wszystko o Ursus c350
Kratka z poprzeczką była praktycznie we wszystkich modelach tej serii poza c-360.
Ta różnica maski pewnie wynika z tego, że ta nietypowa konstrukcja jest protoplastą tych, które znamy teraz i mogła pojawiać się w pierwszych modelach a nawet tylko w ówczesnych prototypach, ale ktoś doszedł do wniosku, że boki maski zamiast 2 częściowe można robić jednoczęściowe.
Ta różnica maski pewnie wynika z tego, że ta nietypowa konstrukcja jest protoplastą tych, które znamy teraz i mogła pojawiać się w pierwszych modelach a nawet tylko w ówczesnych prototypach, ale ktoś doszedł do wniosku, że boki maski zamiast 2 częściowe można robić jednoczęściowe.
RE: Wszystko o Ursus c350
Pozostaje jeszcze kwestia logo na atrapie: wygląda na przestrzenne, a nie na napis. Ma ktoś może zdjęcia takiej atrapy?
RE: Wszystko o Ursus c350
No błagam. Teraz to mnie załamałeś
30-tki
i c-355
znamienity przykład
Polecam przejrzeć temat kolegi ~widelec77 od deski do deski
https://forum.retrotraktor.pl/viewthread ... rowstart=0
30-tki
i c-355
znamienity przykład
Polecam przejrzeć temat kolegi ~widelec77 od deski do deski
https://forum.retrotraktor.pl/viewthread ... rowstart=0
RE: Wszystko o Ursus c350
a maska zamykana na magnesy pojawiała się seryjnie, czy to też było tylko w prototypach?
RE: Wszystko o Ursus c350
Jeden z Ursusów C-350 miał maskę tylko na jeden zamek.
https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-360-c ... 6219ce03b0
Drugi ma maskę na gumowe zatrzaski, lecz nie wiem, czy są oryginalne.
https://www.olx.pl/oferta/ursus-c350-or ... 6219ce03b0
https://www.olx.pl/oferta/ursus-c-360-c ... 6219ce03b0
Drugi ma maskę na gumowe zatrzaski, lecz nie wiem, czy są oryginalne.
https://www.olx.pl/oferta/ursus-c350-or ... 6219ce03b0
RE: Wszystko o Ursus c350
Trudno, żeby drugi miał to oryginalnie skoro ma śruby w miejscach zawiasów i otwory na zamki. Ale rozwiązanie przydatne, bo można całkowicie klapę ściągnąć, a u mnie właśnie tak się robi na sianokosy.
RE: Wszystko o Ursus c350
Panowie gdzie kupić oryginalne lampy przednie i boczne do c350?
Re: Wszystko o Ursus c350
Witam,
Jaka może być dziś realna wartość Ursusa C-350 wyglądającego jak na załączonych zdjęciach, z silnikiem pracującym idealnie, z dokumentami do rejestracji?
Jaka może być dziś realna wartość Ursusa C-350 wyglądającego jak na załączonych zdjęciach, z silnikiem pracującym idealnie, z dokumentami do rejestracji?