czyżby rzadkość 2?
- klusek-rolnik
- Posty: 627
- Rejestracja: 20 lis 2007, 13:03
RE: czyżby rzadkość 2?
Vistula, a bynajmniej jej części.
- Marcin125p
- Posty: 886
- Rejestracja: 29 sie 2006, 12:31
- Lokalizacja: Koszkowo (w PGS :-) )
RE: czyżby rzadkość 2?
Też tak myślę. A fotka 2 przedstawia zębatki prasy ( skojarzenie - prasy PS i Robot).klusek-rolnik napisał/a:
Vistula, a bynajmniej jej części.
Chyba że to jest Vistula z prasą.
RATUJMY LEGENDY NASZYCH PÓL I DRÓG
RE: czyżby rzadkość 2?
Chyba jeszcze nie miałem okazji zobaczenia Vistuli z prasą.
Te oponki 28 cali, przednie, masz obydwie jednakowe?
Te oponki 28 cali, przednie, masz obydwie jednakowe?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: czyżby rzadkość 2?
tak jednakowe (wiem że ładne:D)orginał razem z Vistulą z 65 razem z felgami to samo co C-45
RE: czyżby rzadkość 2?
No no pogratulować, chętnie bym taką przygarnął pod swoją szopę.
RE: czyżby rzadkość 2?
jak tylko przeczytalem zgaduj zgadula to juz mi sie zrympwalo... zgaduj zgadula to przecie vistula.
RE: czyżby rzadkość 2?
No właśnie, może i by się ktoś znalazł na zamiankę za oponylonus napisał/a:
tak jednakowe (wiem że ładne:D)orginał razem z Vistulą z 65 razem z felgami to samo co C-45
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: czyżby rzadkość 2?
nie ma sprawy opona za oponę ale może być max.1cm szersza i minimalnie wyższa i to tylko jedna i bieżnika niewiele ze 30%bo tej drugiej za darmo nikt by nie chciał:)(pęknięta i z dużą łatą)
RE: czyżby rzadkość 2?
Aa... to myślałem, że dwie w podobnym stanie. Wrzuć fotki, może i na tą jedną ktoś się skusi.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: czyżby rzadkość 2?
Jej nietypowość polega też na tym że ma jugosłowiański silnik 6 na licencji angielskiej o mocy 75 KM (słyszał ktoś o takim?)napędy młocarni i jezdny pasują bez zbędnych przystawek(flanszy)
jutro rzucęUrsus napisał/a:
Aa... to myślałem, że dwie w podobnym stanie. Wrzuć fotki, może i na tą jedną ktoś się skusi.
RE: czyżby rzadkość 2?
Perkins?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
RE: czyżby rzadkość 2?
niema pompy rotacyjnej ,zwykła sekcyjna
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: czyżby rzadkość 2?
Jak Perkins to nie znaczy,że musi w nich być pompa rotacyjna.A ten silnik to taki P6Y zapewne.Głównie z takimi silnikami Wiktorie szły na eksport.
RE: czyżby rzadkość 2?
lonus zdjęcie trochę słabej jakości ale na 90% jest to Perkins P6. Sprawdź czy ma pojedynczą, dosyć płaska głowicę - to potwierdzi czy to ten silnik.
RE: czyżby rzadkość 2?
P6y mial 65 KM przy 1800obr/min, nastepna wersja z polskim silnikiem s-53 75KM, ostatnia z silnikiem s-530 byla 82 konna przy 1800 obr/min.
Vistulka z Perkinsem byla bardzo wdzieczna-oszczedna,start bezproblemowy z 12 volt(bez swiec zarowych).
Masz naprawde piekny okaz.U mojego brata zapewne sa jeszcze jakies czesci po rozebranej prasie od Vistuli.
Ad.Ursus -znalazlbym kompletne kolo ,z opona 12,75x28 oryginal od Ursus-45,poszukuje felg od Vistulki,nowszej wersji,zamiana z doplata
Vistulka z Perkinsem byla bardzo wdzieczna-oszczedna,start bezproblemowy z 12 volt(bez swiec zarowych).
Masz naprawde piekny okaz.U mojego brata zapewne sa jeszcze jakies czesci po rozebranej prasie od Vistuli.
Ad.Ursus -znalazlbym kompletne kolo ,z opona 12,75x28 oryginal od Ursus-45,poszukuje felg od Vistulki,nowszej wersji,zamiana z doplata
RE: czyżby rzadkość 2?
Chyba tak głowica nie dzielona pompa wtryskowa typ YPE A06OU natomiast na silniku mosiężna tabliczka INDUSTRIJA MOTOR RAKOVICA -JUGOSLAVIJA
DIZEL MOTOR IM 0.36 T SNAGA 65KS 1750o/min
tak że pomyliłem się co do mocy(sorki)tak że opona spękana trochę.A ma ktoś może więcej info. na temat tego silnika katalog części ?
DIZEL MOTOR IM 0.36 T SNAGA 65KS 1750o/min
tak że pomyliłem się co do mocy(sorki)tak że opona spękana trochę.A ma ktoś może więcej info. na temat tego silnika katalog części ?
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
RE: czyżby rzadkość 2?
Silnik P6Y
Typ silnika P6,wysokoprężny,rzędowy,pionowy.
Moc nominalna 65KM przy 1750 obr/min
Rodzaj paliwa olej napędowy
Zużycie paliwa w czasie pracy żniwnej 12kg/godz.
Liczba cylindrów 6
Pojemność skokowa 4,73l
Instalacja elektryczna 12V
Rozrusznik 12V
Prądnica 12V 300W
Pasek klinowy napędu wentylatora 11x17x1225
Dane zostały zaczerpnięte z instrukcji obsługi kombajnu zbożowego KZB-3B z roku 1968.
Typ silnika P6,wysokoprężny,rzędowy,pionowy.
Moc nominalna 65KM przy 1750 obr/min
Rodzaj paliwa olej napędowy
Zużycie paliwa w czasie pracy żniwnej 12kg/godz.
Liczba cylindrów 6
Pojemność skokowa 4,73l
Instalacja elektryczna 12V
Rozrusznik 12V
Prądnica 12V 300W
Pasek klinowy napędu wentylatora 11x17x1225
Dane zostały zaczerpnięte z instrukcji obsługi kombajnu zbożowego KZB-3B z roku 1968.