potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Czyli RS i inne
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

witam mam problem zakupiłem ostatnio rs 09 z 1965r jest przerobiony z silnikiem z przodu problem w tym że ktoś go nie ukończył chodzi mi o przewody paliwowe z skąd do kąd ,kupiłem nową pompe paliwową zregenerowałem wtryski a z przewodami kicha a wspomne że założyłem oryginalny cały filtr paliwa wraz z obudową bo ten stary był od c-330 a przewody paliwowe stanęły w martwym punkcie bo poprzedni właściciel nie dokończył roboty i zdekompletowanego sprzedał więc prosiłbym o pomoc lub kilka fotek na dokończenie silnika a mam jeszcze jedno pytanko czy zakładać alternator 12v/36A który był dołożony do części czy zregenerować prądnice 12v/150W ?*shop*
marek k25
Posty: 50
Rejestracja: 20 wrz 2008, 21:50

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: marek k25 »

Ten alternator ma 432W więc jest dużo mocniejszy od tej prądnicy.
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

wiem tyko się zastanawiam czy nie wpakowac go w miejsce prądnicy bo tu gdzie był wcześniej to zasłaniał pompke paliwa ani podpompować paliwa ani coś robić z przewodami paliwa a prądnica chulała na sucho razem z wiatrakiem i tu jest pytanko co z tym fantem zrobić?
tartak
Posty: 69
Rejestracja: 06 wrz 2011, 14:41

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: tartak »

witaj umiesc prodnice z drugiej strony silnika i na pasek do kola od wału
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

chodzi o to czy jak wymontuje prądnice na której jet wentylator a w miejsce niego wstawie alternator to czy to nire popsuje parametrów lotu rakiety z silnikiem 2 kvd 90*yummy**yummy*a wracając do przewodów to dalej nikt nie wie jak podłączyć przewody paliwowe skąd do kąd?
Awatar użytkownika
marek
Posty: 1556
Rejestracja: 22 gru 2009, 22:06

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: marek »

Tu trochę widać.http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4bc4acd27a[/url]Czerwony z pompy paliwa podłączony do filtra paliwa.Ten cienki co widać przy zielonym to przelew z wtryskiwaczy i pompy wtryskowej.Ten przezroczysty do zbiornika paliwa.Wykorzystałem zdjęcie kol Szczepan 1990. Myślę że się nie obrazi.I jeszcze jedno za filtrem nie widać na zdjęciu, gruby przewód metalowy zasilający pompę wtryskową z filtra.Masz też zamocowany alternator.Prądnica stanowi oś obrotu wentylatora to nie można jej wyrzucić.Alternator nie mieścił mi się tam gdzie jest prądnica.
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

chodzi o to czy musi byc wentylator bo na zamocowanie alternatora w miejsce prądnicy, na to mam sposób wykorzystujący dotychczasowe miejsce bez większych szkód nie ruszając przedniego kadłuba 2 kvd 9 SV . jak tylko dostanę wiadomość że wentylatora może nie być to zacznę prace nad wmontowaniem alternatora i wtedy się podzielę wiadomościami
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

dobra! koniec z alternatorami tera potrzebuje zdjęcia schematu wiedzy jak podłączyć przewody paliwowe z skąd dokąd wtryskowe to ja sam wiem jak podłączyć tylko chodzi mi o zasilanie paliwa ,naddatek ,porwót tak jak mówiłem na początku kupiłem rs 09 nie skończoną !!! a alternator druga sprawa ale to już mit.. więc zadaję pytanie czy ktoś jest chętny do pomocy?
wujekczester
Posty: 9
Rejestracja: 26 sty 2012, 18:01

RE: potrzebna pomoc z przewodami paliwowymi w rs 09

Post autor: wujekczester »

oki doszedłem do ładu z tymi przewodami teraz jest jak w fabrycznym wozie z tamtej epoki dziś zalałem silnik po kapitalce olejem silnikowym teraz musze złożyć rozrusznik i odpalam ,odpowietrzam i zobacze co wyjdzie a puzniej skrzynia do roboty bo wałek skrzyniowy bardzo sieje i olej ze skrzyni sie bucha nawet na mrozie*rolleyes*
ODPOWIEDZ