Uratowałem przed palnikiem, kompresor Irmer Elze model d171, silnik Deutza A2L514. Rocznikowo 1955-1958, w sumie bardzo ciekawie rozwiązany. Silnik jest 2 cylindrowy , ale jeden cylinder jest kompresorem, a drugi silnikiem. Stan ogólnie ok, przy kręceniu rozrusznikiem miałem 4 bary ciśnienia oleju. Jeszcze go nie odpaliłem. Pompa paliwa ładnie daje, na bank zagada.
Foty poglądowe z forum www.deutzforum.de - nie moje:
Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
Jaką to może mieć wydajność?
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
Tyle info co znalazłem do 1 metra/min.
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
To prawie jak WAN AW, szło by już tym po piaskować.
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
Do piaskowania mam wd53 - 5,5m3/min A tym pewnie tak, na małej dyszy 4-5mm, spokojnie pójdzie. Takie sprężarki często chodziły z młotami.
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
Zgrabny kupiłeś ten kompresorek
Tak z ciekawości - masz jakaś tabliczkę znamionową?:
Ile całość waży:? Podejrzewam że w latach 50-tych materiału nie żałowali
Tak z ciekawości - masz jakaś tabliczkę znamionową?:
Ile całość waży:? Podejrzewam że w latach 50-tych materiału nie żałowali
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
RE: Kompresor spalinowy z silnikiem Deutza
Jedyne co ma to z tabliczek typ:d171 oraz tabliczka silnika. Waga 700 kg, wydajność około 0,7-1,2 m3/min.