Klej do szyb samochodowych załatwi sprawę uszczelki.Na początku moich przygód z zabytkową motoryzacją wklejałem szkła w odbłyśniki na biały bądź bezbarwny silikon.Przecież uszczelka była czarna więc czarny klej od szyb samochodowych załatwia sprawę.Więc polecam szał klejenia!Pozdrawiam.
Była już w sumie kiedyś o tym mowa.
damber napisał/a:
Filtr jak nówka wygląda i o to chodzi!
Przedni napęd pryśnięty:D
Strasznie to wolno wszystko idzie.....jak ludzie malują w ciągu kilku dni cały traktor?*no*
Powoli zaczynam składać:D Czy dostępne są tulejki tylnego podnośnika do c 328? Chciałbym przed malowaniem wymienić ,czytałem gdzies ze po odpowiednim przecięciu pasują od c 330.
Uruchomiłem dziś ciapka aby zawrócić i zmienić pozycję w garażu.Przy okazji sprawdziłem czy nie ma wycieku pod głowicy,wymieniana była uszczelki gdyż wydobywały się z pod niej bąbelki powietrza i olej (poprzedni właściciel zastosował miedzianą uszczelkę a śruby można było odkręcić płaskim kluczem).Biorę się za "dupe".Jest wyciek pomiędzy lewą zwolnicą a pochwałą,opona mokra od oleju.Jakies sugestie z skąd ten olej?B)
Wyje coś również z tylu podczas jazdy prawie jak 60-tka:o.Most,zwolennice?
Zapomiałem jeszcze luz na tylnym lewym kole,będę wiedział więcej jak rozbiore.Wstępnie w czym tkwi problem,obudowa zwolennicy ma wyje......y otwor pod łożysko?
Proszę o pomoc w imieniu kolegi. Gdzie dokładnie na c-328 znajdują się nabijane numery? Czy jest opcja, że nie ma numeru... Czy jest to wyłącznie kwestia upływu lat.
G-kupiec-dobrze widziałem na fotach-przednia belka spawana była(wstawki)?Oby nie była krzywa,chyba że ktoś to tylko wzmocnił profilaktycznie?Pięknie to wygląda ,nie powiem-włożyłeś w to pracy i serca.Oby tak dalej...Mnie czeka remont przedniej osi (luzy na zwrotnicy,szczególnie jednej) w C328 z 65r.Przy okazji może mi ktoś powiedzieć,jak to ma wyglądać,bo nigdy tego nie robiłem:dwie tuleje mosiężne,łożysko oporowe jedno-czy jeszcze coś tam przychodzi?
G-kupiec-dobrze widziałem na fotach-przednia belka spawana była(wstawki)?Oby nie była krzywa,chyba że ktoś to tylko wzmocnił profilaktycznie?Pięknie to wygląda ,nie powiem-włożyłeś w to pracy i serca.Oby tak dalej...Mnie czeka remont przedniej osi (luzy na zwrotnicy,szczególnie jednej) w C328 z 65r.Przy okazji może mi ktoś powiedzieć,jak to ma wyglądać,bo nigdy tego nie robiłem:dwie tuleje mosiężne,łożysko oporowe jedno-czy jeszcze coś tam przychodzi?
Zgadza sie ,przednia os byla spawana gdyż pękła (nie moja robota).Sądzę że powinno trzymać. Niedługo wrzucę nowe fotki ,ciągnik prawie złożony:D Nadal szukam szablonów z napisem na maskę
Chociaż nie widać na zdjęciu-na pewno demontowaleś zwrotnice?Wiesz więc pewnie jak to powinno wyglądać (zwrotnica)-moje pytanie powyżej.Co do szablonów nie pomogę (mam co prawda oryginalną maskę ,ale napisy są ledwie widoczne,a na pewno są jeszcze oryginalne...
Lożysko oporowe, u mnie jeszcze jakas podkladka dystansowa, poszła,czopy miałem po regeneracji,dokupiłem tulejki , rozwiercic po włożeniu ot tyle:D na koniec nowe kalamitki i smar
sory klawiatura mi pada i brak niektorych znakow
Łożysko oporowe jest jedno, a uszczelnieniem jest wypływający nadmiar smaru choć w orginale są dwie uszczelki filcowe , jedna z dołu zwrotnicy druga z góry pod wąsem. Ja z góry wycinałem z gumy, od dołu nie dawałem. Co dopasujesz twoja inwencja.