Podnośnik regulacja

Wszystko o ciągnikach z ZSRR
igllo
Posty: 9
Rejestracja: 24 lis 2018, 16:59

Podnośnik regulacja

Post autor: igllo »

Cześć
Jest możliwość jakiejś regulacji np. Przez jakąś śrubę na siłowniku podnośnika która dławi przepływ żeby podnośnik wolniej opuszczał. Generalnie z moimi podnośnikiem wszystko ok podnosi opuszcza ale jednak wolałbym żeby cięższe maszyny delikatniej uderzały o ziemię.
Martek
Posty: 616
Rejestracja: 25 sie 2022, 10:51

Re: Podnośnik regulacja

Post autor: Martek »

sprawny pownośnik opuszcza płynnie maszyne, wiadomo z ciezkimi bedzie gorzej, ale w regulacji pozycyjnej przesuwam dzwignie podnosnika w strone opuszczania i to nie dziala zero jedynkowo jak kiper tylko kazda zmiana dzwigni odpowiada wysokosci ramion, Jak powoli przesuwam dzwignia to i narzedzie powoli stopniowo opada. Moze sterowanie podnosnika masz juz zuzyte.
igllo
Posty: 9
Rejestracja: 24 lis 2018, 16:59

Re: Podnośnik regulacja

Post autor: igllo »

U mnie to działa tak że pozycja pierwsza w dol to podnośnik pcha sam ramiona w dół a pozycja druga w dol to jakby luz-ramiona opadają swobodnie. Pozycja zero to wiadomo stop blokada a pozycja w górę to podnośnik podnosi do góry. U mnie te pozycje jakby przeskakują jak ruszam dźwignią wiec nie ma czegoś takiego że płynnie.
RedDEVIL
Posty: 80
Rejestracja: 13 wrz 2024, 17:59

Re: Podnośnik regulacja

Post autor: RedDEVIL »

jedna kształtka / nypel powinien być dławiący, wtedy opada wolniej, tak jak w oryginale.
Superol CB wykończył tyle silników, ile wódka ocaliła zwierząt na polowaniach.
igllo
Posty: 9
Rejestracja: 24 lis 2018, 16:59

Re: Podnośnik regulacja

Post autor: igllo »

Mam oryginalnym siłownik. Jakos się to reguluje? Jakies zdjęcie jak to zrobić gdzie szukać?
Awatar użytkownika
pop
Posty: 1054
Rejestracja: 04 lis 2011, 19:23

Re: Podnośnik regulacja

Post autor: pop »

RedDEVIL pisze: dzisiaj, 15:09 jedna kształtka / nypel powinien być dławiący, wtedy opada wolniej, tak jak w oryginale.
https://allegro.pl/oferta/krociec-silow ... p0QAvD_BwE
Oryginalnie w jednym króćcu był ''prawdziwy"zawór dławiący w tych zamiennikach może być tylko kryza.Króciec dławiący powinien być ''na przewodzie",którym olej wraca do zbiornika,może ktoś coś zamotał.
ODPOWIEDZ