Tur jednosekcyjny do C-355
Tur jednosekcyjny do C-355
Mam pytanko do znawców tematu.
Czy Tur jednosekcyjny (łyżka otwierana na linkę) występował razem z Ursusem C-355?
Jeśli tak, to czy mocowanie Tur-a nie koliduje z oryginalnie występującym orurowaniem do kabiny orzeszka?
Oczywiście chodzi mi o sprzęt z epoki, a nie współcześnie oferowane zamienniki...
Czy Tur jednosekcyjny (łyżka otwierana na linkę) występował razem z Ursusem C-355?
Jeśli tak, to czy mocowanie Tur-a nie koliduje z oryginalnie występującym orurowaniem do kabiny orzeszka?
Oczywiście chodzi mi o sprzęt z epoki, a nie współcześnie oferowane zamienniki...
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
- kumarzysta
- Posty: 419
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
zawsze mnie ciekawiło w jaki sposób ciągnąć linkę jak jest kabina
plus do tego przeciwciężar warto założyć
plus do tego przeciwciężar warto założyć
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
Nie wiem jak jest to zrobione w kabinie "puszka" w C-355
Natomiast w kabinie rurkowej w C-330 jest otwór z osadzoną w nim tulejką, przez którą przechodzi linka od ładowacza.
Natomiast w kabinie rurkowej w C-330 jest otwór z osadzoną w nim tulejką, przez którą przechodzi linka od ładowacza.
Ostatnio zmieniony 26 sty 2024, 11:45 przez bergman31, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
Wydaje mi się,że linka w pancerzu daje większe możliwości.A przeciwwaga pewnie nieco odciąży łapy i ukł.kierowniczy.
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
Przeciwwaga dociąża tylne koła traktora, to zaś zmniejsza ich poślizg w trakcie nabierania ładunku na łyżkę lub widły.
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
o to to, dokładnie.
Tyle osób narzeka na poślizg w c360 z turem i musi zakładac 4x4. Kiedys skrzynia balastowa byla w zestawie, teraz prywaciarze z oszczednosci nie daja, a potem narzekanie na trakcje i to jeszcze z tureckimi oponami z zanizonym rozmiarem
Tyle osób narzeka na poślizg w c360 z turem i musi zakładac 4x4. Kiedys skrzynia balastowa byla w zestawie, teraz prywaciarze z oszczednosci nie daja, a potem narzekanie na trakcje i to jeszcze z tureckimi oponami z zanizonym rozmiarem
Re: Tur jednosekcyjny do C-355
Albo z indyjskimi oponami, też z zaniżoną szerokością.