Jakosc dzisiejszych czesci
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Jeśli to taka sama produkcja jak łańcuchy, które miałem w C-325 - to też takie ładne złote były To pękły przy pierwszym użyciu podnośnika
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Panowie mam problem.
Też u Was jest taka tragedia z klawiaturami do 30-tki?
Zakupiłem nową, import bo nasi chyba nie robią klawiatur, i od razu zwrot bo dźwigienki chyba był wprasowane na wałek a nie włożone. Żeby jedną z nich ruszyć trzeba było się zaprzeć jak do 12tki śruby...
Wymieniłem na inną, luz w miarę, mieści sie w tolerancji ale przy maksimum a nie minimum. Luźno chodzi wszystko więc zakładam. Powoli dokręcam, do głowicy zostało ok 1-2mm i łapnęło cały silnik. Laski popychaczy też nowe i bardzo zbliżonej długości do starych. Więc albo wsporniki klawiatury za niskie, albo dźwigienki nie tak zrobione... no chyba, że popychacze są do bani i mają za grube denka...
Też tak macie?
Chyba będę musiał zamówić dźwigienki i wałek ze Skropola i ratować starą klawiaturę. A nie uśmiecha mi się, bo juz miałem siać owies i sadzić wczesne ziemniaki a tu silnik w połowie rwmontu dopiero...
Też u Was jest taka tragedia z klawiaturami do 30-tki?
Zakupiłem nową, import bo nasi chyba nie robią klawiatur, i od razu zwrot bo dźwigienki chyba był wprasowane na wałek a nie włożone. Żeby jedną z nich ruszyć trzeba było się zaprzeć jak do 12tki śruby...
Wymieniłem na inną, luz w miarę, mieści sie w tolerancji ale przy maksimum a nie minimum. Luźno chodzi wszystko więc zakładam. Powoli dokręcam, do głowicy zostało ok 1-2mm i łapnęło cały silnik. Laski popychaczy też nowe i bardzo zbliżonej długości do starych. Więc albo wsporniki klawiatury za niskie, albo dźwigienki nie tak zrobione... no chyba, że popychacze są do bani i mają za grube denka...
Też tak macie?
Chyba będę musiał zamówić dźwigienki i wałek ze Skropola i ratować starą klawiaturę. A nie uśmiecha mi się, bo juz miałem siać owies i sadzić wczesne ziemniaki a tu silnik w połowie rwmontu dopiero...
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
A no to to wiadomo...
Ale jak z tego wyjść
Zakładał ktoś elementy dostępne np na Agro-Bis ze Skropolu (dźwigienki i wałek)? Będzie to pewne czy też nie bardzo...
Ale jak z tego wyjść
Zakładał ktoś elementy dostępne np na Agro-Bis ze Skropolu (dźwigienki i wałek)? Będzie to pewne czy też nie bardzo...
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
To powiem szczerze, zakładałem taką klawiaturę do C-328 jakieś pół roku temu, żadnych problemów. Śmiga aż miło.
https://allegro.pl/oferta/wspornik-klaw ... 8864041262
Wtedy kosztowała 142 zł.
https://allegro.pl/oferta/wspornik-klaw ... 8864041262
Wtedy kosztowała 142 zł.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Pamietasz, była może w pudełku z logiem Farmer Fabianów?
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Oj nie pamiętam.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Już wiadomo co było nie tak...
Dźwigienki klawiatury w miejscu wkręta regulacyjnego były ok. 4mm grubsze " w dół" i nie było możliwości na tyle schować wkręta żeby uzyskać jakikolwiek luz. Odchudziłem dźwigienki o 4mm i traktor działa pracuje i jak na razie po pół fodziny od kapitalki wszystko ok
Dźwigienki klawiatury w miejscu wkręta regulacyjnego były ok. 4mm grubsze " w dół" i nie było możliwości na tyle schować wkręta żeby uzyskać jakikolwiek luz. Odchudziłem dźwigienki o 4mm i traktor działa pracuje i jak na razie po pół fodziny od kapitalki wszystko ok
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Tyle się słyszy że wymiana koła talerzowego z kołem atakującym na taki o skośnych zębach eliminuje problem hałasu w tylnym moście c-360. Tymczasem Ursus Chełmno produkuje zestaw z całkowicie prostymi zębami. Inni producenci mają chociaż te przekładnie z lekko skośnymi zębami tak jak było w oryginale zresztą. Co o takim zestawie sądzicie ? Czy taki zestaw nie będzie czasem głośniejszy niż oryginalny ?
https://hurt.techrol.com/product/4718/k ... elmno.html
https://hurt.techrol.com/product/4718/k ... elmno.html
- kumarzysta
- Posty: 433
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Dryndaj do Chełmna. Powiedzą dlaczego tak a nie inaczej robią
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Nie powiedziałbym że będzie to jakoś nie wiadomo jak ciche, natomiast mają plus na żywotności, skuteczniejszą metodą by mieć ciszej w kabinie, to zabudować podłogę i wyciszyć kabine.
Co do rodzaju produkcji to mają napisane że produkują w oparciu o taką specyfikacje techniczną jaką posiadają.
Co do rodzaju produkcji to mają napisane że produkują w oparciu o taką specyfikacje techniczną jaką posiadają.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Niestety ale wyciszenie kabiny to nie sposób na hałas - to tylko podrywanie syfa.
Zęby proste owszem są żywotne i pewnie gdyby silnik generował 400KM to byłby to atut. Polecam nie cofać się w technologii
Zęby proste owszem są żywotne i pewnie gdyby silnik generował 400KM to byłby to atut. Polecam nie cofać się w technologii
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Przykład czytania tzw między wierszami, miałem na myśli skośne uzębienie nie proste.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Wcale nie odnosiłem się do twojej wypowiedzi, chciałem tylko powiedzieć że zęby proste w przekładniach są głośne, mało precyzyjne ale potrafią przenosić bardzo duży moment obrotowy.
Zęby proste stosuje się na przykład w betoniarce, ogromny hałas ale rekompensuje prosta budowa i wykonanie oraz odporność na luzy w całym układzie.
Przekładni jest multum, stożkowe, o przesuniętych osiach, samo odkleszczające itp itc
Polecalbym unikać montowania przekładni prostych.
Zęby proste stosuje się na przykład w betoniarce, ogromny hałas ale rekompensuje prosta budowa i wykonanie oraz odporność na luzy w całym układzie.
Przekładni jest multum, stożkowe, o przesuniętych osiach, samo odkleszczające itp itc
Polecalbym unikać montowania przekładni prostych.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Nic to ci nie da,bo hałas głównie się przedostaje przez bak działa jak pudło rezonansowe.Będzie ciche,odpowiednio ustawiony most na skośnym słychać tylko silnik.Chyba że trafisz na wadliwą partię skropola i za cholerę nie ustawisz.Chcesz mieć cicho w kabinie to rób przegrodę a bak przenieść w inne miejsce.Grigs pisze: ↑04 cze 2022, 14:58 Nie powiedziałbym że będzie to jakoś nie wiadomo jak ciche, natomiast mają plus na żywotności, skuteczniejszą metodą by mieć ciszej w kabinie, to zabudować podłogę i wyciszyć kabine.
Co do rodzaju produkcji to mają napisane że produkują w oparciu o taką specyfikacje techniczną jaką posiadają.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Nie opowiadaj mi bajekAdi96 pisze: ↑01 sie 2022, 21:23Nic to ci nie da,bo hałas głównie się przedostaje przez bak działa jak pudło rezonansowe.Będzie ciche,odpowiednio ustawiony most na skośnym słychać tylko silnik.Chyba że trafisz na wadliwą partię skropola i za cholerę nie ustawisz.Chcesz mieć cicho w kabinie to rób przegrodę a bak przenieść w inne miejsce.Grigs pisze: ↑04 cze 2022, 14:58 Nie powiedziałbym że będzie to jakoś nie wiadomo jak ciche, natomiast mają plus na żywotności, skuteczniejszą metodą by mieć ciszej w kabinie, to zabudować podłogę i wyciszyć kabine.
Co do rodzaju produkcji to mają napisane że produkują w oparciu o taką specyfikacje techniczną jaką posiadają.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Widziałem ostatnio tuleje i pierścienie do c330 produkowane przez Prima Łódź.
Co o tym sądzicie?
Jak sądzicie, jakiego producenta kupić pierścienie do c328?
Jakoś do Ursusa nie mam zaufania, bo jak ktoś napisał ,tego już nie ma. Są tylko ci którzy się jeszcze ślizgają na tej nazwie.
Co o tym sądzicie?
Jak sądzicie, jakiego producenta kupić pierścienie do c328?
Jakoś do Ursusa nie mam zaufania, bo jak ktoś napisał ,tego już nie ma. Są tylko ci którzy się jeszcze ślizgają na tej nazwie.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Zestaw prima jest bardzo dobry. Dziury na zawory w tłokach prawidłowe, tzn. Ssący większy, wydech mniejszy, pierścienie pewne, tłoki z Gorzyc ,czyli nie ma się do czego przyczepić.
Na ursusie ,tym dzisiejszym już się kilka razy zawiodłem, ostatnio na panewkach.
Na ursusie ,tym dzisiejszym już się kilka razy zawiodłem, ostatnio na panewkach.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Pracują u mnie w T25 od lat.
Remontując sprężarkę też użyłem Primy.
Może to detal, ale bardzo fajnie pakują produkt. Pierścienie były w kopercie z opisem oraz dodatkowo naolejonych bibułkach.
Remontując sprężarkę też użyłem Primy.
Może to detal, ale bardzo fajnie pakują produkt. Pierścienie były w kopercie z opisem oraz dodatkowo naolejonych bibułkach.
Re: Jakosc dzisiejszych czesci
Hahaha tak nie opowiadaj bajek,to Czemu Seria ciężka ma bad nad silnikiem a silnik jest przedziolony ścianą grodziowa,tak samo Zetory modernizacji 3.Gdy się przeniesie bak nagle jest cicho.. Widocznie się nie znasz kompletnie.Grigs pisze: ↑02 sie 2022, 1:03Nie opowiadaj mi bajekAdi96 pisze: ↑01 sie 2022, 21:23Nic to ci nie da,bo hałas głównie się przedostaje przez bak działa jak pudło rezonansowe.Będzie ciche,odpowiednio ustawiony most na skośnym słychać tylko silnik.Chyba że trafisz na wadliwą partię skropola i za cholerę nie ustawisz.Chcesz mieć cicho w kabinie to rób przegrodę a bak przenieść w inne miejsce.Grigs pisze: ↑04 cze 2022, 14:58 Nie powiedziałbym że będzie to jakoś nie wiadomo jak ciche, natomiast mają plus na żywotności, skuteczniejszą metodą by mieć ciszej w kabinie, to zabudować podłogę i wyciszyć kabine.
Co do rodzaju produkcji to mają napisane że produkują w oparciu o taką specyfikacje techniczną jaką posiadają.