Na moim Ursusie C-4011 zachowało się do dzisiaj oznaczenie naprawy jaką przeszedł w czasie gdy należał do miejscowego kółka rolniczego. Namalowane jest w mało widocznym miejscu, dopiero po zdemontowaniu kabiny można je obejrzeć. Z jakimi oznaczeniami napraw się jeszcze spotkaliście ? Prośba o dodawanie zdjęć.
Znakowanie napraw w POM-ach
Re: Znakowanie napraw w POM-ach
Co prawda nie dotyczy to całego ciągnika, ale na rozrusznikach mam takie jakby blaszki do jednej ze śrub przy osłonie szczotkotrzymacza przykręcone - w jednym POM BOŃKI a w innym POM KWIDZYN
W POM Oborniki Śląskie chyba nie znakowali w ten sposób, przynajmniej nigdy nie słyszałem o tym. Ale znajomy w okolicach Gorzowa Wlkp ma ciągnik, który wg dokumentów był u nas w POM odebrany na zamianę za 4011, a jego do C-355 jak dobrze pamiętam.
W POM Oborniki Śląskie chyba nie znakowali w ten sposób, przynajmniej nigdy nie słyszałem o tym. Ale znajomy w okolicach Gorzowa Wlkp ma ciągnik, który wg dokumentów był u nas w POM odebrany na zamianę za 4011, a jego do C-355 jak dobrze pamiętam.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Znakowanie napraw w POM-ach
Ursus C-4011, Jawa 50 Mustang i to wszystko :D
- kumarzysta
- Posty: 433
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: Znakowanie napraw w POM-ach
I cały na niebiesko? Mam po pomowski/kołkowy to korpusy licząc od ori farby(szary, niebieski, niebieski, szary) a blacharka łapie też niebieskiszubinska pisze: ↑13 maja 2022, 11:48 Na moim Ursusie C-4011 zachowało się do dzisiaj oznaczenie naprawy jaką przeszedł w czasie gdy należał do miejscowego kółka rolniczego. Namalowane jest w mało widocznym miejscu, dopiero po zdemontowaniu kabiny można je obejrzeć. Z jakimi oznaczeniami napraw się jeszcze spotkaliście ? Prośba o dodawanie zdjęć.
Re: Znakowanie napraw w POM-ach
Cała blacharka jest niebieska (jedynie zbiornik paliwa i kokpit były powtórnie pomalowane przez nas ale również na niebiesko). Dodam jeszcze że pod spodem nie ma innej farby więc chyba musiał być wypiaskowany podczas NG-2. Z tego co wiem to fabryka nigdy nie malowała na niebiesko więc ciekawe że w POM-ie pomalowali na taki kolor. Korpus jest szary stalowy.
Re: Znakowanie napraw w POM-ach
Ja kiedy odzyskałem po kupnie zagubione przed Laty dokumenty na moją 40stkę to były w śród nich dokumenty stwierdzające naprawę główną zmianę silnika z takiego numeru na inny taki blankiet ale oznakowania nie namieżyłem może podczas remontu Sławek coś widział kto wie .