Witam
Nie dawno remontowałem przyczepę AUTOSAN D-47 (Malowałem na razie tylko burty, inne rzeczy będę robił w przyszłości)
Link do filmu w którym remontowana była ta przyczepa: https://youtu.be/butpDOrhwgQ
Chciałbym się upewnić czy to na pewno ten model.
Pozdrawiam
Remont przyczepy AUTOSAN D-47
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2021, 20:59
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
Na tych urywkach które wyłapałem raczej moge stwierdzić że to d47 A, nowszego typu,
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
Dzięki
Niewiedziałem że to wersja A.
Niewiedziałem że to wersja A.
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2022, 15:47 przez DanRol, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
takie porady na przyszłość:
1. jak zdrapujesz farbę, to też trzeba wyczyścić rdzę z burt, najlepiej szczotką drucianą, a potem odtłuścić rozcieńczalnikiem, czy innym płynem do tego przystosowanym, bo po takim malowaniu, to ta farba będzie tak samo schodziła jak ta stara
2. wkrętakiem się nie miesza farby, bo później jest cały uj*bany w farbie i trzeba ją zdrapywać, a nie koniecznie chce schodzić, więc lepiej wziąć kawałek patyczka, przetrzeć szmatką, (tylko nie tą od smarów) i masz dobre mieszadło do farby
3. takie rzeczy jak odblaski to się odkręca, a nie że odblask jest uj*bany w farbie, a pod odblaskiem burta gnije, bo nie pomalowana, nawet jak odblask się urwie podczas odkręcania, to przecież takie rzeczy nie kosztują majątku
4. w środku burty też się maluje, bo jak trzeba jechać z otwartą burtą, bo się wiezie np: bele siana/słomy, czy inne gabarytowe rzeczy, to widać akurat tą nie pomalowaną powierzchnię,
5. reszta jest ok, przyczepa zawsze lepiej wygląda z przynajmniej pomalowanymi burtami
1. jak zdrapujesz farbę, to też trzeba wyczyścić rdzę z burt, najlepiej szczotką drucianą, a potem odtłuścić rozcieńczalnikiem, czy innym płynem do tego przystosowanym, bo po takim malowaniu, to ta farba będzie tak samo schodziła jak ta stara
2. wkrętakiem się nie miesza farby, bo później jest cały uj*bany w farbie i trzeba ją zdrapywać, a nie koniecznie chce schodzić, więc lepiej wziąć kawałek patyczka, przetrzeć szmatką, (tylko nie tą od smarów) i masz dobre mieszadło do farby
3. takie rzeczy jak odblaski to się odkręca, a nie że odblask jest uj*bany w farbie, a pod odblaskiem burta gnije, bo nie pomalowana, nawet jak odblask się urwie podczas odkręcania, to przecież takie rzeczy nie kosztują majątku
4. w środku burty też się maluje, bo jak trzeba jechać z otwartą burtą, bo się wiezie np: bele siana/słomy, czy inne gabarytowe rzeczy, to widać akurat tą nie pomalowaną powierzchnię,
5. reszta jest ok, przyczepa zawsze lepiej wygląda z przynajmniej pomalowanymi burtami
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
Dzięki za porady, na pewno się przydadzą, nie musiałeś tyle pisać i tłumaczyć jak małemu dziecku.
1.Szczotka tego nie wyczyści, nie będę machał szczotka jak głupi.
2.To nie wkrętak tylko śrubokręt taka mała porada, zanim znajdę odpowiedni patyk długo minie
3.Odblaski i tak będę wymieniać
4.Spokojnie też będą malowane
Pozdrawiam
1.Szczotka tego nie wyczyści, nie będę machał szczotka jak głupi.
2.To nie wkrętak tylko śrubokręt taka mała porada, zanim znajdę odpowiedni patyk długo minie
3.Odblaski i tak będę wymieniać
4.Spokojnie też będą malowane
Pozdrawiam
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
Tu akurat nie masz racji https://pl.wikipedia.org/wiki/Wkr%C4%99tak
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: Remont przyczepy AUTOSAN D-47
Pisze wkrętak popularnie śrubokręt, czyli tak i tak jest poprawnie, czyli nie mam racji