C-328
Re: C-328
Cześć,
Panowie a ktoś z Was wie czy kranik z chłodnicy pasuje do bloku?
Wydaje mi się, że kranik z chlodnicy jest gabarytowo mniejszy, ale nie wiem jak gwint.
Na necie gdzieś znalazłem info, że kranik z chlodnicy jest taki sam jak w bloku, ale dotyczylo to C 330 silniki nibh podobne
Potrzebuje wymienic ten kranik bo przecieka.
Panowie a ktoś z Was wie czy kranik z chłodnicy pasuje do bloku?
Wydaje mi się, że kranik z chlodnicy jest gabarytowo mniejszy, ale nie wiem jak gwint.
Na necie gdzieś znalazłem info, że kranik z chlodnicy jest taki sam jak w bloku, ale dotyczylo to C 330 silniki nibh podobne
Potrzebuje wymienic ten kranik bo przecieka.
Re: C-328
Witam i Życzę Zdrowia w Nowym Roku,
Jeżeli chodzi o kranik do C328 to wykręciłem z bloku i porównałem z tym z chłodnicy (piszę o tym , może ktoś będzie potrzebował to info jak ja kilka dni temu).
Kranik w bloku jest inny niż w chłodnicy :
Średnica gwintu kranika w bloku 14 mm
Średnica gwintu kranika w chłodnicy 10 mm
Jeżeli chodzi o kranik do C328 to wykręciłem z bloku i porównałem z tym z chłodnicy (piszę o tym , może ktoś będzie potrzebował to info jak ja kilka dni temu).
Kranik w bloku jest inny niż w chłodnicy :
Średnica gwintu kranika w bloku 14 mm
Średnica gwintu kranika w chłodnicy 10 mm
Re: C-328
Cześć,
Panowie wymieniłem dzisiaj z ojcem w moim c 328 tulejki i wał od pompy hydraulicznej , ktory zakupilem na allegro. Okazało się, że jedno ramię nie pasuje na wieloklin. Stary wał posiadał dwie różne średnice wieloklinu a w tym nowym średnice są takie same 50 mm i bedę musiał załatwić jedno z ramion.
Czy to że średnice po obu stronach były różne w starym wale jest normalne w c 328 ?
Na korpusie podnosnika jest napisane c 325 , ale z tego co wiem to korpusy w c 325 i 328 sa takie same.
Moze ktoś z Was ma takie ramię ?
Panowie wymieniłem dzisiaj z ojcem w moim c 328 tulejki i wał od pompy hydraulicznej , ktory zakupilem na allegro. Okazało się, że jedno ramię nie pasuje na wieloklin. Stary wał posiadał dwie różne średnice wieloklinu a w tym nowym średnice są takie same 50 mm i bedę musiał załatwić jedno z ramion.
Czy to że średnice po obu stronach były różne w starym wale jest normalne w c 328 ?
Na korpusie podnosnika jest napisane c 325 , ale z tego co wiem to korpusy w c 325 i 328 sa takie same.
Moze ktoś z Was ma takie ramię ?
Re: C-328
Kupiłeś wał ramion podnośnika od C-330 pewnie - one mają po obu stronach jednakowe ramiona jeśli chodzi o średnicę wieloklina. W C-325 jak dobrze pamiętam lewe jest z większą średnicą.
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: C-328
Cześć,
Panowie wymieniam kolektor ssący w moim c 328 i zauważyłem, że nad jednym z zaworów jest olej i całe gniazdo jest mokre (drugi zawór jest suchy jak pieprz).
Skąd może być ten olej ? z klawiatury?! czy są tam uszczelniacze zaworowe ?
Nigdy nie rozbierałem głowicy.
Panowie wymieniam kolektor ssący w moim c 328 i zauważyłem, że nad jednym z zaworów jest olej i całe gniazdo jest mokre (drugi zawór jest suchy jak pieprz).
Skąd może być ten olej ? z klawiatury?! czy są tam uszczelniacze zaworowe ?
Nigdy nie rozbierałem głowicy.
Re: C-328
Ale są to repliki - trzeba o tym wiedzieć. Wyglądają na żywo czasem nawet lepiej jak oryginał w sensie dokładności odlewu, ale to nie jest już to
Co do uszczelnienia zaworów - nie ma tam żadnych uszczelniaczy jak to bywa w samochodach, jest po prostu prowadnica i w niej zawór. Jak już za duży luz jest względem zaworu/prowadnicy to wtedy takie rzeczy się mogą dziać. Na którym zaworze masz mokre? Ssący czy wydech? No i czy jeden czy na obu garnkach?
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
Re: C-328
Ursus pisze: ↑07 lut 2020, 8:18Ale są to repliki - trzeba o tym wiedzieć. Wyglądają na żywo czasem nawet lepiej jak oryginał w sensie dokładności odlewu, ale to nie jest już to
Co do uszczelnienia zaworów - nie ma tam żadnych uszczelniaczy jak to bywa w samochodach, jest po prostu prowadnica i w niej zawór. Jak już za duży luz jest względem zaworu/prowadnicy to wtedy takie rzeczy się mogą dziać. Na którym zaworze masz mokre? Ssący czy wydech? No i czy jeden czy na obu garnkach?
Olej jest na zaworze ssącym, jeden zawór ssący jest mokry, drugi suchy.
Prowadnice zaworową można wymienić nie odkręcając głowicy? Ale pewnie jak wymienić to kpl zawór + prowadnica, to i tak należy odkręcić głowicę.
- kumarzysta
- Posty: 433
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: C-328
Prawda, ale znając niektórych handlarzy, to lepiej rzemieślnikowi dać zarobićUrsus pisze: ↑07 lut 2020, 8:18Ale są to repliki - trzeba o tym wiedzieć. Wyglądają na żywo czasem nawet lepiej jak oryginał w sensie dokładności odlewu, ale to nie jest już to
Co do uszczelnienia zaworów - nie ma tam żadnych uszczelniaczy jak to bywa w samochodach, jest po prostu prowadnica i w niej zawór. Jak już za duży luz jest względem zaworu/prowadnicy to wtedy takie rzeczy się mogą dziać. Na którym zaworze masz mokre? Ssący czy wydech? No i czy jeden czy na obu garnkach?
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: C-328
Te repliki tych znaczków są bardzo dobrej jakości.Miałem to w rękach kilka razy za MotoBazarach.I jestem przekonany na zakup.Będzie taki zamontowany w C-328 Szybkiego,którego zacząłem remontować.To samo z tabliczkami cały komplet na traktor.