C-328
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: C-328
250zł.Jak kupuję bezpośrednio u niego na MotoBazarze więcej rzeczy to zawsze jakiś przyzwoity rabat dostaję.
- kumarzysta
- Posty: 433
- Rejestracja: 30 mar 2015, 19:50
Re: C-328
W końcu wyjechałem.
Kierownica obszyta skórą
Krótki film
https://www.youtube.com/watch?v=k_5ib04CH0c
Kierownica obszyta skórą
Krótki film
https://www.youtube.com/watch?v=k_5ib04CH0c
- PEELOO2485
- Posty: 162
- Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11
Re: C-328
Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
- PEELOO2485
- Posty: 162
- Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11
Re: C-328
Jest jeszcze jeden problem, że takich pasków już nie robią.
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
-
- Posty: 49
- Rejestracja: 23 lis 2018, 21:21
Re: C-328
taki pasek miałem na kierownicy w starze ale słońce po 30 latach spiekło go i się rozsypał kawalki jeszcze się walają w kabinie.A propos kierownica w 25 lepiej leży w dłoni niż w 30
Re: C-328
PEELOO2485 pisze: ↑27 lut 2020, 20:26 Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.
Interesowalem sie tematem juz bardzo dawno temu i wiem jak to sie robi i kto to moze zrobic i z jakich materialow mozna to zrobic,ale teraz nie mam czasu bardzo to opisac dokladnie,a i niewiem czy to ma sens sie produkowac .
Ale Ty kolego nie sadze ze Ty szukasz tak kogos naprawde
Re: C-328
Niby ładnie wyszło, ale mnie kłują w oczy popękane plastikowe ramiona - jakbyś je też obszył wyglądało by to znacznie lepiej moim zdaniem
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969; Ursus C-355 - 1972; Hakotrac T8 - 1965;
Re: C-328
Masz racje, ale nie jestem taki zdolny jak moi koledzy z pracy " modelaze ktorzy potrafią rozbudować meble tapicerskie"
Na moje teraźniejsze możliwości zrobilem ile moglem, ale dzieki za potwierdzenie moich dotychczasowych spostrzeżeń.
Postaram się to ogarnąć bo rzeczywiscie lepiej by to wyglądało.
Na moje teraźniejsze możliwości zrobilem ile moglem, ale dzieki za potwierdzenie moich dotychczasowych spostrzeżeń.
Postaram się to ogarnąć bo rzeczywiscie lepiej by to wyglądało.
- PEELOO2485
- Posty: 162
- Rejestracja: 20 sty 2018, 18:11
Re: C-328
Jak to nie naprawdę, jeśli chodzi o napisy to zamówię od Pana proszę się nie martwić.widelec77 pisze: ↑28 lut 2020, 18:09PEELOO2485 pisze: ↑27 lut 2020, 20:26 Ładnie ta kierownica wyszła. Ja szukam kogoś kto mi owinie kierownicę tak jak to się kiedyś robiło.
Interesowalem sie tematem juz bardzo dawno temu i wiem jak to sie robi i kto to moze zrobic i z jakich materialow mozna to zrobic,ale teraz nie mam czasu bardzo to opisac dokladnie,a i niewiem czy to ma sens sie produkowac .
Ale Ty kolego nie sadze ze Ty szukasz tak kogos naprawde
Zetor K25 1951r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
Massey-Hariss-Ferguson tea-20 19??r.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 03 mar 2020, 0:27
Re: C-328
Witam .
Nie będę pisał nowego postu szkoda święcenia.
Mam problem z c330 polega on an tym że nie chce odpalać.
Kręcę minutę to odpala i chwyta od razu normalnie na dwa tłoki.
Dodam że pompa po regeneracji w Tucholi. Wtryski po wymianie końcówek ustawione na 130bar . Zapłon ustawiony dobrze wraz z wpadaniem kołka podnosi się paliwo. Dodam jeszcze że jak kręcę rozrusznikiem kopci na biało . Po odpaleniu chodzi na dwa tłoki tak mi się przynajmniej wydaje jak.dodam gazu to jest dobra reakcja . Ale jak ustawie tak 800obr/min to chodzi nie równo.
Robiła to samo na starej pompki i wtryskach .
Dziękuję za podpowiedź co może być winowajcą
Nie będę pisał nowego postu szkoda święcenia.
Mam problem z c330 polega on an tym że nie chce odpalać.
Kręcę minutę to odpala i chwyta od razu normalnie na dwa tłoki.
Dodam że pompa po regeneracji w Tucholi. Wtryski po wymianie końcówek ustawione na 130bar . Zapłon ustawiony dobrze wraz z wpadaniem kołka podnosi się paliwo. Dodam jeszcze że jak kręcę rozrusznikiem kopci na biało . Po odpaleniu chodzi na dwa tłoki tak mi się przynajmniej wydaje jak.dodam gazu to jest dobra reakcja . Ale jak ustawie tak 800obr/min to chodzi nie równo.
Robiła to samo na starej pompki i wtryskach .
Dziękuję za podpowiedź co może być winowajcą
Re: C-328
Cześć,
Od kilku tygodni slychac dosyc glośno, podczas ruszania w moim c 328 luzy w zwolnicy w prawym kole. Dzisiaj odkrecilem kolo dekielki od gniazd lożyskowych i tylną pokrywę od dużego kola zębatego.
Zauważylem, że najwiekszy luz jest pomiedzy kołami zębatymi i minimalny na wieloklinie dużego koła. Czy macie może jakies pomysly jak można zlikwidowac te luzy?
A moze ktoś z Was ma do sprzedania dwa te kola zębate za rozsadną cene i oczywiscie w dobrym stanie.
Czy, jezeli luzy są tylko pomiędzy dwoma kolami zebatymi to czy można nadal jeżdzić (nie mam gospodarki, dwa razy do roku wyjezdzam po drewno i kilka minut orki
Jeszcze jedno, czy koła zębate do 328 pasują z 330 ?
Pozdrawiam
Od kilku tygodni slychac dosyc glośno, podczas ruszania w moim c 328 luzy w zwolnicy w prawym kole. Dzisiaj odkrecilem kolo dekielki od gniazd lożyskowych i tylną pokrywę od dużego kola zębatego.
Zauważylem, że najwiekszy luz jest pomiedzy kołami zębatymi i minimalny na wieloklinie dużego koła. Czy macie może jakies pomysly jak można zlikwidowac te luzy?
A moze ktoś z Was ma do sprzedania dwa te kola zębate za rozsadną cene i oczywiscie w dobrym stanie.
Czy, jezeli luzy są tylko pomiędzy dwoma kolami zebatymi to czy można nadal jeżdzić (nie mam gospodarki, dwa razy do roku wyjezdzam po drewno i kilka minut orki
Jeszcze jedno, czy koła zębate do 328 pasują z 330 ?
Pozdrawiam
Re: C-328
Tylko wymiana tych elementów ma sens by nie było luzów.
Zobacz jakie luzy mają łożyska w otworach obudów zwolnic, weź kogoś do pomocy poruszania kołami. jeśli też jest to najsensowniej wymiana, bo żadne kleje nie pomogą a roztaczanie i dorabianie redukcji z odpowiedniego stopu to koszt drugich i osłabienie ścianek, ten typ tak ma.
Koła zębate pasują wymiana parami.
Zobacz jakie luzy mają łożyska w otworach obudów zwolnic, weź kogoś do pomocy poruszania kołami. jeśli też jest to najsensowniej wymiana, bo żadne kleje nie pomogą a roztaczanie i dorabianie redukcji z odpowiedniego stopu to koszt drugich i osłabienie ścianek, ten typ tak ma.
Koła zębate pasują wymiana parami.
- chrapek3011
- Posty: 4008
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: C-328
Normalny...w lewo odkręcasz,w prawo przykręcasz...