brak mozliwości ustawienia kąta wtrysku s301d
: 29 kwie 2023, 0:00
Witam.
Mam problem z ustawieniem kata wtrysku w silniku s301d, próby ustawienia schodzą prawie w połowie pomiędzy GMP a pt2000 i to już jest najniżej ale popychacz jest wykręcony prawie na maska i zachodzi możliwość urwania pompy. Sprawdziłem rozrząd jest pomiędzy literkami s mały tryb, os wału od strony koła zamachowego wcięcie klina pionowo z przodu od strony rozrządu na wałku również wcięcie do góry pionowo więc się pokrywają a pompa była regenerowana przez specjalistę od tych silników w Częstochowie więc jest dobrze zrobiona. Objawy że na pewno nie jest dobrze bo jest wtrysk za późny silnik pali dobrze ale jest mało żwawy reaguje powolnie na gaz i kopci. Ktoś wie jaka może by przyczyna takiego stanu bo już nie wiem może ta krzywka od popychacza jest przestawiona na tych śrubach. Ma ktoś instrukcje napraw może do tego silnika to był bym wdzięczny.
Mam problem z ustawieniem kata wtrysku w silniku s301d, próby ustawienia schodzą prawie w połowie pomiędzy GMP a pt2000 i to już jest najniżej ale popychacz jest wykręcony prawie na maska i zachodzi możliwość urwania pompy. Sprawdziłem rozrząd jest pomiędzy literkami s mały tryb, os wału od strony koła zamachowego wcięcie klina pionowo z przodu od strony rozrządu na wałku również wcięcie do góry pionowo więc się pokrywają a pompa była regenerowana przez specjalistę od tych silników w Częstochowie więc jest dobrze zrobiona. Objawy że na pewno nie jest dobrze bo jest wtrysk za późny silnik pali dobrze ale jest mało żwawy reaguje powolnie na gaz i kopci. Ktoś wie jaka może by przyczyna takiego stanu bo już nie wiem może ta krzywka od popychacza jest przestawiona na tych śrubach. Ma ktoś instrukcje napraw może do tego silnika to był bym wdzięczny.