Jednak wszystko się opóźnia. Na razie zdjęta jedna pochwa, a tam nowe hamulce i bęben, miłe zaskoczenie może w przyszłym tygodniu lub za 2 zacznę się brać za most,
Aktualnie walczę z układem kierowniczym w międzyczasie spawania bizona. Ten na kulki w żaden sposob ani wejść ani siedzieć nie chciał. Straciłem cierpliwość, założyłem zwykły po wyprostowaniu walu kierownicy, napawaniu i przetoczeniu osadzen pod łożyska i jest dobrze. Mam nadzieję że nie będzie pękać. Z drugiej strony wolę jednak zostać przy starym że względu na obudowę skrzyni. Szpilki dorobione, troszkę liznieta obudowa wału i jest dobrze. Miałem drugi wal, ale nie pasowała kostka nie chciała się obracać oraz był dłuższy o jakieś 5 cm i też stare zapasy. Błotniki czekaja na lekkie do gięcia i podkładowanie.
Młodziki chętni czegoś się nauczyć, składać i pozować do zdjęć
Ursus 4011 1968r
- RobertEmpor
- Posty: 38
- Rejestracja: 06 gru 2020, 11:49
Re: Ursus 4011 1968r
Posiadam jakby coś zbiornik do 4011 starego typu z mocowaniem do korpusu przekładni jak jest u ciebie, najchętniej zamienię się za zbiornik na 4 uchwyty mocujące, szkoda mi tego przerabiać
Fortschritt Empor T-157/2 1969r https://youtu.be/Aeeqj_jTWI
Ursus C - 4011 1971r.
Silnik stacjonarny Hatz ES 79
Dolpima PS 290
Ursus C - 4011 1971r.
Silnik stacjonarny Hatz ES 79
Dolpima PS 290