Powoli zabieram się za silnik. Na razie idzie mozolnie, choć to tak naprawdę mając większość części pod ręką to jest do złożenia w jedną sobotę bez problemu. Ale gdzieś tam popołudniami powoli weryfikuje te problematyczne rzeczy - na pierwszy rzut poszedł otwór pod oś koła pośredniego. Był trochę już ruszony przez obracającą się lużno oś. Na szczęście wyszło na to, że wystarczyła remontowa oś, tak więc koło pośrednie nowe już "siedzi" na miejscu.
Zregenerowany jest też gwint pod wspornik prądnicy. Tu trochę nie do końca tak zgodnie ze sztuką, bo ktoś zrobił M10, a ja zastosowałem wkładkę Wurth, przy czym ona ma na zewnątrz M10x1,25, ale nieco głębiej siedzi, do tego na klej epoksydowy - także raczej nie będzie problemu. Zależało mi na przywróceniu fabrycznego M8.
Jeszcze z takich tematów zostało mi ukruszone ucho przy jednym z gwintów kołnierza mocującego do skrzyni biegów. Może to jednak jakoś napawam i oszlifuje, bo mechanicznie dla trwałości połączenia ta jedna śruba pośrodku nie zrobi różnicy, ale wizualnie mi przeszkadza.
Następnie pójdzie już z górki, bo tuleje cylindrowe już po przymiarce, decyduje się montować je tak jak jest, choć miejsce osadzenia oringów nie jest idealne, ale wg mojej oceny nie jest to jeszcze konieczne do wstawienia wstawek.
Mam mały dylemat z kołami rozrządu. Koło od napędu pompy wtryskowej mam kilka sztuk i mają 2 rodzaje znaków. Jedno ma zbliżone do tego co C-360, a drugie jakby prawie naprzeciw. Ma ktoś koła nowe z pewnymi fabrycznymi znakami? Być może pod pompę na sprzęgiełko taki przeciwny znak był, bo jeszcze można na sprzęgiełku te 180 stopni sobie odwrócić. Poradzę sobie tak czy inaczej z tym, założę pompę i ustawię tak by mi się kąt wtrysku zgadzał pośrodku "fasolek", ale chciałbym to zweryfikować dla potomnych żeby pewne informacje podać na filmie.
Tu co nieco wspomniałem:
https://www.youtube.com/shorts/LZxmEWndJvE
Dzięki Michałowi mam też oryginalne zatrzaski skrzyni biegów

Miałem je dorabiać, ale to nie jest wbrew pozorom takie proste.
