S301d
S301d
Witam wszystkich. Posiadam sama robionego w latach 90 i chciałbym zmienić w nim silnik na taki: https://www.sklepagroray.pl/silnik-spal ... p-416.html
Co do radzicie a może bez reduktora.
Zamontowany Silnik to s301d czyli s7 z 74roku który wymaga naprawy,dymi z filtra powietrza cieknie itp.
Co do radzicie a może bez reduktora.
Zamontowany Silnik to s301d czyli s7 z 74roku który wymaga naprawy,dymi z filtra powietrza cieknie itp.
Re: S301d
Ten silnik z linku jest strasznie drogi.
Jeśli nie chcesz remontować tego S301d, to może lepszą opcją, byłby montaż jakiegoś silnika z samochodu wraz z skrzynią biegów.
Możesz wrzucić zdjęcia Twojego SAMa? Widząc go, będzie łatwiej coś doradzić.
Jeśli nie chcesz remontować tego S301d, to może lepszą opcją, byłby montaż jakiegoś silnika z samochodu wraz z skrzynią biegów.
Możesz wrzucić zdjęcia Twojego SAMa? Widząc go, będzie łatwiej coś doradzić.
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 24 maja 2011, 20:55
Re: S301d
Jeśli ten silnik ma 18KM i 1800 obr/min, a wałek wyjściowy 25 mm jako wyjście z reduktora to świadczy o jego długiej chińskiej żywotności. To co sprzedający pisze to bajki dla dzieci za taką cene.
-
- Posty: 144
- Rejestracja: 19 maja 2021, 20:59
Re: S301d
Luz zaworowy warto sprawdzić
Re: S301d
Luzy zaworowe 0,2 mm ....
Re: S301d
Ustawiłem luzy jak kolega wyżej napisał przy takim ustawieniu silnik nie odpala,ustawiłem luz na ssącym 0,5 i wydechowy 0,10 i silnik odpala i równo pracuje,natomiast dymi dalej a może być taki objaw brak filtra powietrza? Lub coś z zapłonem tzw.kat wtrysku?
Re: S301d
Jeżeli silnik pracuje przy tak dziwnym ustawieniu luzu zaworowego to wygląda na złe ustawienie wałka rozrządu o jeden ząb. Ja wykręcił bym wtryskiwacz i sprawdził bym ustawienie zaworów względem GZP tłoka a obserwując jednocześnie ruch paliwa w przewodzie wtryskowym zobaczysz punkt wtrysku choć w tym momencie wtrysku nie podejrzewam. Ustawienie luzu zaworowego szokuje.Choć jak to mówią ,, są na tym świecie rzeczy, które się filozofom nie śniły,,
Przed sprawdzeniem ustawienia zaworów względem tłoka musisz ustawić prawidłowy luz czyli 0,2ssący i 0,3 wydech.
