panowie pochwale sie po 2 zimach nie równej walki z jakością części zamiennych jestem na półmetku remontu t25 zostało jeszcze pare detali ale ten sezon przepracował bez problemowo
kolego tłoki i pierścienie dorwałem niby orginalne chodź bardzo możliwe że używane a po honowaniu nie pamiętałem żeby sprawdzić cylindrów pierścieniem głowice nowe prod niby rosyjskiej z czego nie nadawały sie do niczego i były odrazu regenerowane gniazda i zawory andoria ale musiałem wymienić bo jednna stara była pęknięta a 2 miała zrąbane gwinty od smarowania wał jumz korbowody pom tyczyn panewki też jumz
teraz wymieniałem jeszcze pompe paliwa bo od kąt dostał poprzednią kopcił jak sie po remoncie i wymianie pompy okazało jej wina i dodatkowo jeszcze raz wymiana końcówek wtryskiwaczy nie polecam wzm
Szybę z pleksy sobie załóż. Można wówczas coś drobnego z tyłu wrzucić.
Złącza od hydrauliki zewnętrznej lepiej dać na środku. Mniej będą zanieczyszczane od błota z kół, a i dostęp z obu stron jest.
PS. Popracuj nad Swoimi wpisami bo trudno je zrozumieć za pierwszym przeczytaniem.
kolego tłoki i pierścienie dorwałem niby orginalne chodź bardzo możliwe że używane a po honowaniu nie pamiętałem żeby sprawdzić cylindrów pierścieniem głowice nowe prod niby rosyjskiej z czego nie nadawały sie do niczego i były odrazu regenerowane gniazda i zawory andoria ale musiałem wymienić bo jednna stara była pęknięta a 2 miała zrąbane gwinty od smarowania wał jumz korbowody pom tyczyn panewki też jumz
honowałeś tuleje ? Czyli co nie ta selekcja względem tłoków , czy była "szklanka" na gładziach i chciałeś nadać rysy holownicze?
Superol CB wykończył tyle silników, ile wódka ocaliła zwierząt na polowaniach.
kolego tłoki i pierścienie dorwałem niby orginalne chodź bardzo możliwe że używane a po honowaniu nie pamiętałem żeby sprawdzić cylindrów pierścieniem głowice nowe prod niby rosyjskiej z czego nie nadawały sie do niczego i były odrazu regenerowane gniazda i zawory andoria ale musiałem wymienić bo jednna stara była pęknięta a 2 miała zrąbane gwinty od smarowania wał jumz korbowody pom tyczyn panewki też jumz
honowałeś tuleje ? Czyli co nie ta selekcja względem tłoków , czy była "szklanka" na gładziach i chciałeś nadać rysy holownicze?
[/quot
kupiłem nowe niby oryginalne starej produkcji ale mi wydaje się że może i są starej produkcji ale nie nowe tylko po honowaniu
Szybę z pleksy sobie załóż. Można wówczas coś drobnego z tyłu wrzucić.
Złącza od hydrauliki zewnętrznej lepiej dać na środku. Mniej będą zanieczyszczane od błota z kół, a i dostęp z obu stron jest.
PS. Popracuj nad Swoimi wpisami bo trudno je zrozumieć za pierwszym przeczytaniem.
popracuje a co do reszty szyby nie chciałem ciągnik nigdy jej nie miał i w sumie przyzwyczaiłem sie że tam sie nic nie kładzie co do końcówek hydrauliki są z lewej strony patrząc na tył ciągnika ponieważ wykorzystałem oryginalne stalowe rurki od hydrauliki tylko że oryginalnie kończyły się daleko z tyłu był ciężki dostęp więc przedłużyłem je wężami takimi jak do siłownika i umieściłem wyżej a z brudem nie ma problemu aktualnie są gumowe zaślepki a sam ciągnik wykonuje już same lekkie prace więc też i ubrudzić sie nie bardzo ma jak u mnie teraz do cięższej pracy jest zetor 5211
arekzkoparek pisze: ↑07 paź 2025, 21:19
Bardzo ładny ten kolorek jest, taka żywa soczysta czerwień, masz jakiś numer ral, to jakiejś firmy konkretnej, czy dorabiałeś w lakierni?
lakier dorabiany w lakierni jest to lakier poliuretanowy ral 2002 wysoki połysk