T-25 Władimirec - różne problemy
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Tak, oczywiście na zimnym.
Słyszałem teorie że może być nieco większy, szczególnie na wydechowym.
Nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam, u mnie chodzi na nominale.
Natomiast faktem jest że niekiedy części "puchną" od temperatury pracy.
Oczywiście wiadomo że jest coś takiego jak rozszerzalność temperaturowa materiału.... Chodzi mi o przypadki skrajne spowodowane złą jakością części.
Słyszałem teorie że może być nieco większy, szczególnie na wydechowym.
Nie potwierdzam, ani nie zaprzeczam, u mnie chodzi na nominale.
Natomiast faktem jest że niekiedy części "puchną" od temperatury pracy.
Oczywiście wiadomo że jest coś takiego jak rozszerzalność temperaturowa materiału.... Chodzi mi o przypadki skrajne spowodowane złą jakością części.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Szanowni Koledzy , proszę o pomoc.
W jaki sposób olej napędowy dostaje się do miski olejowej. Przypuszczam że przez pompę paliwa.Jak odkręciłem korek kontrolny poziomu oleju w pompie paliwa wylało się paliwo. Proszę o odpowiedź jak zlikwidować przeciek. Olej do wymiany bo tak rozcieńczony paliwem że spadło ciśnienie.Proszę o szybka odpowiedź.
W jaki sposób olej napędowy dostaje się do miski olejowej. Przypuszczam że przez pompę paliwa.Jak odkręciłem korek kontrolny poziomu oleju w pompie paliwa wylało się paliwo. Proszę o odpowiedź jak zlikwidować przeciek. Olej do wymiany bo tak rozcieńczony paliwem że spadło ciśnienie.Proszę o szybka odpowiedź.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
To masz przeciek gigant.
Nie wiem jak Ci pomóc poza opcją oddania pompy do remontu lub zakupu nowej.
Zakładam że wykluczasz lejące wtryski itp.
U mnie w pompie wtryskowej oleju nigdy nie było, znaczy był, ale zaraz wybył. Pompa się "kida" i smarowanie ma z ropy od przeszło 10 lat.
Wiem, wiem że ro źle. Jednak pompa to jedyny element którego nie remontowałem, choć mechanik mówił że jest na wykończeniu (10 lat wstecz).
Nie wiem jak Ci pomóc poza opcją oddania pompy do remontu lub zakupu nowej.
Zakładam że wykluczasz lejące wtryski itp.
U mnie w pompie wtryskowej oleju nigdy nie było, znaczy był, ale zaraz wybył. Pompa się "kida" i smarowanie ma z ropy od przeszło 10 lat.
Wiem, wiem że ro źle. Jednak pompa to jedyny element którego nie remontowałem, choć mechanik mówił że jest na wykończeniu (10 lat wstecz).
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
witam mam taki mały problem z moim wladkiem strasznie kopci na czarno nie wiem czemu wtryski były robione nowe głowice zawory ustawione na 0,3 co może byc przyczyna tego kopcenia proszę o porady.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Czy aby pompa nie przestawiona ?
Czy powrót paliwa z wtrysków jest drożny ?
Czy powrót paliwa z wtrysków jest drożny ?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
właśnie sprawdzałem ten przewód od nadmiaru i uleciała główka od śruby od nadmiaru na pokrywie filtrów jutro to jeszcze raz po sprawdzam jak zakupie ta śrubę.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Uwaga, to magiczna śrubka musi mieć odpowiedni malutki otworek.
Zupełne zatkanie powoduje czarny dym i "przyrost mocy". Duży otwór nie wchodzi na obroty.
Zupełne zatkanie powoduje czarny dym i "przyrost mocy". Duży otwór nie wchodzi na obroty.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
śruba wymieniona okazało się ze tamta stara nie miała wcale tej magicznej malej dziurki
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Koledzy mam takie pytanie,T25 wyrzuca mi biegi pod obciążeniem i myśle podregulować na cięgle.I teraz wkręcać czy rozkręcać i ile obrotów.A chodzi mi o to cięgło po prawej stronie nad deklem wodzików.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Skróć o jeden obrót i próbuj, potem jeszcze jeden ....
Niestety to pomoże przy naprawdę niewielkim zużyciu. Źle wyregulowana blokada często powoduje też zakleszczanie biegów.
Za zwyczaj problem wypadania biegów to zużyte tryby ....
Niestety to pomoże przy naprawdę niewielkim zużyciu. Źle wyregulowana blokada często powoduje też zakleszczanie biegów.
Za zwyczaj problem wypadania biegów to zużyte tryby ....
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Witam
Mam taki problem z Władymircem mianowicie zabrakło mi przez niedopatrzenie ropy,uzupełniłem paliwo,ciężko było odpowietrzyć ale udało się,odpala zimny ciepły bez problemu tyle że teraz ciężko wchodzi na obroty i słaby jest.Wymieniłem pompkę paliwa na nową ale nic to nie zmieniło.
Co może być przyczyną tego ? Mogło się coś uszkodzić w pompie ?
Dziękuję za jakieś wskazówki.
Mam taki problem z Władymircem mianowicie zabrakło mi przez niedopatrzenie ropy,uzupełniłem paliwo,ciężko było odpowietrzyć ale udało się,odpala zimny ciepły bez problemu tyle że teraz ciężko wchodzi na obroty i słaby jest.Wymieniłem pompkę paliwa na nową ale nic to nie zmieniło.
Co może być przyczyną tego ? Mogło się coś uszkodzić w pompie ?
Dziękuję za jakieś wskazówki.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Filtry kiedy wymieniane były?
?:?:?
?:?:?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Na filtrach zrobione 150 mtg.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
A na jakim paliwie ?
Układ paliwowy T-25 to dla mnie zagadka ....
Zależnie od egzemplarza odpowietrza się błyskawicznie i skutecznie. Inni mają problem przez długi czas po odpowietrzaniu.
Przy takich problemach popuszcza się przewody od wtrysków, ponoć pomaga to usunąć resztki powietrza. Nie próbowałem tego osobiście.
Układ paliwowy T-25 to dla mnie zagadka ....
Zależnie od egzemplarza odpowietrza się błyskawicznie i skutecznie. Inni mają problem przez długi czas po odpowietrzaniu.
Przy takich problemach popuszcza się przewody od wtrysków, ponoć pomaga to usunąć resztki powietrza. Nie próbowałem tego osobiście.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Paliwo 100 % ok kupiłem kilka dni temu,z odpowietrzeniem tak było,wszystkie węże wysokiego ciśnienia miałem poluzowane ale chyba coś padło w pompie.Mam w zapasie nową pompę z wszystkimi plombami z 92 roku,wtedy chyba te produkty były przyzwoitej jakości wrzucę ją a starą oddam do regeneracji i będzie na zapas.Założyłem nową pompę i na maksymalnych obrotach przerywa,czytałem już dużo różnych postów i ciekawi mnie owa magiczna śrubka z tym małym otworkiem,tyle że nie wiem dokładnie gdzie jej szukać.Prosiłbym o wskazówki gdzie ją znajdę.
Dziękuję.
Dziękuję.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Powrót paliwa, z wtrysków do filtrów.
duży otworek - nie wchodzi na obroty,
mały otworek - średnica około 0,5 mm jest OK,
brak otworka - czarny dym, za duża dawka paliwa.
duży otworek - nie wchodzi na obroty,
mały otworek - średnica około 0,5 mm jest OK,
brak otworka - czarny dym, za duża dawka paliwa.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Czyli to ta śruba M10 która jest na środku pokrywy szklanek filtrów tak ?
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 24 mar 2013, 12:11
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Nie, to ta na przewodzie powrotu.
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
Nie mogę znaleźć tej śruby,mam nowszy typ filtrów,dwie szklanki tej samej wielkości.Powrót z wtrysków jest rozdzielony,jeden wraca do baku i tam ta śruba ma otwór ale około 3-4 mm.a drugi powrót jest do filtrów i kończy go śruba M10 ale ona nie ma otworka tylko jest ścięta pod kątem na całej długości.
To cały powrót nigdzie nie znalazłem tej śruby z małym otworem chyba że jest gdzie indziej ?
To cały powrót nigdzie nie znalazłem tej śruby z małym otworem chyba że jest gdzie indziej ?
RE: T-25 Władimirec - różne problemy
No i chodzi o ten do filtrów, przecież pisałem wyżej.
Tam ma być maleńki otworek.
Jaki jet bezpośrednio do baku nie wiem bo nigdy nie odkręcałem. U mnie tez jest podwójny powrót (model z 1981 roku). Z tym że ja zamiast rurki do baku założyłem wężyk bo rurka kiedyś tam pękła ....
Tam ma być maleńki otworek.
Jaki jet bezpośrednio do baku nie wiem bo nigdy nie odkręcałem. U mnie tez jest podwójny powrót (model z 1981 roku). Z tym że ja zamiast rurki do baku założyłem wężyk bo rurka kiedyś tam pękła ....